| # | Mokinys | Klasė | Lygis | Rezultatas | Geriau už1 | Laipsnis |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Aug**** Jar******** | 1 | 1 klasė | 99,2% | 66% | I |
| 2. | Ben** Val*** | 1 | 1 klasė | 97,6% | 53% | I |
| 3. | Lau*** Jok*** | 1 | 1 klasė | 96% | - | I |
| 4. | Lėj* Sut********* | 1 | 1 klasė | 94,6% | - | I |
| 5. | Rok** Aug******* | 2 | 2 klasė | 93,83% | 51% | I |
| 6. | Luk* Rim**** | 2 | 2 klasė | 86,27% | - | II |
| # | Mokinys | Klasė | Lygis | Rezultatas | Geriau už1 | Laipsnis |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Tom** Maž**** | 1 | 1 klasė | 85,5% | - | II |
| # | Mokinys | Klasė | Lygis | Rezultatas | Geriau už1 | Laipsnis |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Aug**** Jar******** | 1 | 1 klasė | 100% | 100% | I |
| 2. | Ben** Val*** | 1 | 1 klasė | 100% | 100% | I |
| 3. | Lėj* Sut********* | 1 | 1 klasė | 83,8% | - | II |
| 4. | Lau*** Jok*** | 1 | 1 klasė | 81,2% | - | II |
| 5. | Tom** Maž**** | 1 | 1 klasė | 57,2% | - | |
| 6. | Rag***** Bie************ | 1 | 1 klasė | 46,37% | - | |
| 7. | Rok** Aug******* | 2 | 2 klasė | 82,22% | 52% | II |
| 8. | Luk* Rim**** | 2 | 2 klasė | 75,69% | - | III |
| # | Mokinys | Klasė | Lygis | Rezultatas | Geriau už1 | Laipsnis |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ben** Val*** | 1 | 1 klasė | 100% | 100% | I |
| 2. | Lėj* Sut********* | 1 | 1 klasė | 93% | - | I |
| 3. | Aug**** Jar******** | 1 | 1 klasė | 89,83% | - | I |
| 4. | Lau*** Jok*** | 1 | 1 klasė | 63% | - | |
| 5. | Rok** Aug******* | 2 | 2 klasė | 88,03% | - | II |
| # | Mokinys | Klasė | Lygis | Rezultatas | Geriau už1 | Laipsnis |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Aug**** Jar******** | 1 | 1 klasė | 96,4% | 62% | I |
| 2. | Ben** Val*** | 1 | 1 klasė | 94% | 52% | I |
| 3. | Rok** Aug******* | 2 | 2 klasė | 82,83% | - | II |
| Vil** Zam****** |
| Mokytojas | Dalykas |
|---|---|
| Vio**** Sak********** | Biologija, pasaulio pažinimas |
| Vio**** Sak********** | Informacinės technologijos |
| Vio**** Sak********** | Matematika |
| Vio**** Sak********** | Lietuvių kalba ir literatūra |